ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՀՀԿոտայքիմարզիՆոր Հաճնի քաղաքապետարանիաշխատակազմըհայտարարումէմրցույթ հետևյալ թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար
ՀՀ Կոտայքի մարզի Նոր Հաճնի քաղաքապետարանի աշխատակազմի առաջատար մասնագետի,գլխավոր հաշվապահի (ծածկագիր` 3.1-5) թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար
առաջատարմասնագետը `
ա) կատարում է աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարությունները` ժամանակին և պատշաճ որակով.
բ) ապահովում է փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում համապատասխան փաստաթղթերը.
գ) հետևում է աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարականների, համապատասխան ժամկետներում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է աշխատակազմի քարտուղարի.
դ) իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նախապատրաստում և աշխատակազմի քարտուղարին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.
ե) աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարությամբ մասնակցում է աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.
է) աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.
ը) իրականացնում է համայնքի ղեկավարի աշխատակազմի հաշվապահական գործառույթները.
թ) ստորագրում է քաղաքապետարանի բոլոր ֆինանսական փաստաթղթերի տակ և պատասխանատվություն է կրում այդ փաստաթղթերի` գործող օրենքներին համապատասխանության համար.
ժ) կազմում, աշխատակազմի քարտուղարին է ներկայացնում և վարում համայնքի շարժական և անշարժ գույքի հաշվեկշիռը.
ժա) ապահովում է համայնքի ներքին աուդիտի աշխատանքների իրականացումը.
ժբ) աշխատակազմի քարտուղարին առաջարկություններ է ներկայացնում համայնքի բյուջեի, զարգացման տարեկան և քառամյա ծրագրերի վերաբերյալ.
Նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է`
ա) ունի միջնակարգկրթություն` առանցաշխատանքայինստաժիևփորձի.
բ) ունի <Համայնքային ծառայության մասին>, <Տեղական ինքնակառավարման մասին>, <Տեղական տուրքերի մասին>, <Հողհարկի մասին>, <Գույքահարկի մասին>, <Հայաստանի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին>, <Հանրային ծառայության մասին>, Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, <Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքային օրենսգրքի>, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն.
գ) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը.
դ) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:
Մրցույթը կկայանա 23-ը նոյեմբերի 2015թ. ժամը 11-00 Նոր Հաճնի քաղաքապետարանի շենքում (ք.Նոր Հաճն,Տոռոզյան փողոց, շենք 7)։
Դիմող ՀՀ քաղաքացիները և փախստականի կարգավիճակ ունեցող անձինք պետք է ներկայացնեն հետևյալ փաստաթղթերը
դիմում մրցույթային հանձնաժողովի անունով (լրացվում է փաստաթղթեր ներկայացնելիս)
Փաստաթղթերը ընդունվում են Նոր Հաճնի քաղաքապետարանի աշխատակազմում, հեռ. 0224 4-25-50 կամ ք. Հրազդան, Կենտրոն վարչական շենք, Կոտայքի մարզպետարանի աշխատակազմի ՏԻ և ՀԳՄՀ վարչության ՏԻ և ՀԾՀ բաժնում, հեռ. 0223 23413, ժամը 1000-ից մինչև 1500-ը, բացի շաբաթ և կիրակի օրերից։
Փաստաթղթերի ներկայացման վերջին ժամկետն է 01.11.2015թ։
' /> ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՀՀԿոտայքիմարզիՆոր Հաճնի քաղաքապետարանիաշխատակազմըհայտարարումէմրցույթ հետևյալ թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար
ՀՀ Կոտայքի մարզի Նոր Հաճնի քաղաքապետարանի աշխատակազմի առաջատար մասնագետի,գլխավոր հաշվապահի (ծածկագիր` 3.1-5) թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար
առաջատարմասնագետը `
ա) կատարում է աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարությունները` ժամանակին և պատշաճ որակով.
բ) ապահովում է փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում համապատասխան փաստաթղթերը.
գ) հետևում է աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարականների, համապատասխան ժամկետներում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է աշխատակազմի քարտուղարի.
դ) իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նախապատրաստում և աշխատակազմի քարտուղարին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.
ե) աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարությամբ մասնակցում է աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.
է) աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.
ը) իրականացնում է համայնքի ղեկավարի աշխատակազմի հաշվապահական գործառույթները.
թ) ստորագրում է քաղաքապետարանի բոլոր ֆինանսական փաստաթղթերի տակ և պատասխանատվություն է կրում այդ փաստաթղթերի` գործող օրենքներին համապատասխանության համար.
ժ) կազմում, աշխատակազմի քարտուղարին է ներկայացնում և վարում համայնքի շարժական և անշարժ գույքի հաշվեկշիռը.
ժա) ապահովում է համայնքի ներքին աուդիտի աշխատանքների իրականացումը.
ժբ) աշխատակազմի քարտուղարին առաջարկություններ է ներկայացնում համայնքի բյուջեի, զարգացման տարեկան և քառամյա ծրագրերի վերաբերյալ.
Նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է`
ա) ունի միջնակարգկրթություն` առանցաշխատանքայինստաժիևփորձի.
բ) ունի <Համայնքային ծառայության մասին>, <Տեղական ինքնակառավարման մասին>, <Տեղական տուրքերի մասին>, <Հողհարկի մասին>, <Գույքահարկի մասին>, <Հայաստանի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին>, <Հանրային ծառայության մասին>, Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, <Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքային օրենսգրքի>, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն.
գ) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը.
դ) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:
Մրցույթը կկայանա 23-ը նոյեմբերի 2015թ. ժամը 11-00 Նոր Հաճնի քաղաքապետարանի շենքում (ք.Նոր Հաճն,Տոռոզյան փողոց, շենք 7)։
Դիմող ՀՀ քաղաքացիները և փախստականի կարգավիճակ ունեցող անձինք պետք է ներկայացնեն հետևյալ փաստաթղթերը
դիմում մրցույթային հանձնաժողովի անունով (լրացվում է փաստաթղթեր ներկայացնելիս)
Փաստաթղթերը ընդունվում են Նոր Հաճնի քաղաքապետարանի աշխատակազմում, հեռ. 0224 4-25-50 կամ ք. Հրազդան, Կենտրոն վարչական շենք, Կոտայքի մարզպետարանի աշխատակազմի ՏԻ և ՀԳՄՀ վարչության ՏԻ և ՀԾՀ բաժնում, հեռ. 0223 23413, ժամը 1000-ից մինչև 1500-ը, բացի շաբաթ և կիրակի օրերից։
Փաստաթղթերի ներկայացման վերջին ժամկետն է 01.11.2015թ։
' />